Reklamační řád
Tento reklamační řád
byl zpracován dle platného Obchodního a Občanského zákoníku a
vztahuje se na zboží, jež bylo zakoupeno u firmy i6Tech a jehož
reklamace byla uplatněna v záruční době.
Ke každému zboží je přiložen daňový doklad, který slouží zároveň
jako záruční a dodací list. Převzetím zboží od dopravce souhlasí
kupující se záručními podmínkami.
Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a
skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo v množství) nebo neobdržel se
zásilkou správně vyplněný daňový doklad, je povinen bez zbytečného
odkladu (nejpozději však do tří pracovních dnů) podat zprávu o
nesrovnalostech dodavateli. Pokud tak neučiní, vystavuje se
nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.
Délka záruky je uvedena na faktuře, není-li na faktuře
vyznačena záruční doba u každé položky zboží, poskytuje firma na
zboží standardní záruku v délce 24 měsíců na nové zboží a 6 měsíců
na použité bazarové zboží. Tato doba začíná dnem vystavení a
prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Pokud
výrobce nabízí záruku delší než 24 měsíců, nevztahuje se na toto
prodloužené období občanský zákoník ale reklamační řád daného
výrobce. U některých produktů je možnost si prodlouženou záruku
zaplatit, v případě zájmu o tuto službu se informujte u nás.
Při zakoupení zboží na IČ se záruka a reklamační podmínky řídí
obchodním zákoníkem ČR.
V případě výměny zboží za nový kus (s novým výrobním číslem) vzniká
nová záruční doba, která však může být jiného charakteru, než u
původního výrobku. V případě výměny zboží nemusí zákazník obdržet
zcela nový výrobek, ale vyměněný výrobek musí mít minimálně stejné
parametry s reklamovaným zbožím. Odběratel se zbožím obdrží
potvrzený reklamační formulář a další případné reklamace bude
uplatňovat na základě tohoto formuláře.
Reklamace LCD monitorů:
reklamace počtu vadných pixelů a subpixelů LCD monitorů se řeší
individuálně podle stanov jednotlivých značek. Přesné informace o
počtu vadných pixelů u jednotlivých značek lze získat u naší
technická podpory.
Postup při reklamaci
PC sestavy
kategorie Crazy performance:
U těchto produktů zajišťujeme v rámci ČR záruční servis přímo u
zákazníka. O vše se staráme my. Mimo ČR je
individuální servis na základě dohody. Dále je možnost odevzdat
zboží na některou provozovnu. Pozáruční servis je individuální na
základě dohody.
PC sestavy
kategorie Game a Extreme performance:
U těchto sestav zajišťujeme svoz přímo k nám na naše náklady
prostřednictvím některé přepravní společnosti. Případně do 40 Km od
sídla firmy osobní návštěva technika. Na vás je pouze zboží
vhodně zabalit, k PC je potřeba přibalit
vyplněným reklamačním formulářem
(ke stažení
ZDE)
a přiložit kopii faktury.
Upozorňujeme, že PC se i tak zasílá na vaše riziko. V individuálních
případech v rámce ČR je možný servis přímo u zákazníka.
Dále je možnost odevzdat zboží na některou provozovnu.
PC sestavy ostatních kategorii:
Odběratel doručí na vlastní riziko a náklady reklamované zboží na
adresu firmy i6Tech spolu s vyplněným reklamačním formulářem.
Případně do 20 Km od sídla firmy
osobní návštěva technika.
Zásilky na dobírku nejsou naší společností přebírány. Ke každému
reklamovanému produktu musí být připojena také kopie faktury.
V individuálních případech v rámci
ČR je možný servis přímo u zákazníka. Spolu s reklamovaným PC
zašlete vyplněný reklamační dotazník (ke stažení
ZDE).
Dále je možnost odevzdat zboží na některou provozovnu.
Ostatní komponenty a produkty:
Odběratel doručí na vlastní riziko a náklady reklamované zboží na
adresu firmy i6Tech spolu s vyplněným reklamačním formulářem.
Zásilky na dobírku nejsou naší společností přebírány. Ke každému
reklamovanému produktu musí být připojena také kopie faktury.
Dle zákona NENÍ nutné zasílat na reklamaci produkt kompletní nebo
v původním obalu. Upozorňujeme ale, že reklamace některých
kompletních produktů řešíme rychleji, informujte se prosím před
odesláním zboží na tuto skutečnost. Spolu s reklamovaným zbožím
zašlete kopii faktury a vyplněný reklamační dotazník (ke stažení
ZDE).
Dále je možnost odevzdat zboží na některou provozovnu.
Nárok na
uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit
s dopravcem, je ovšem možnost se na nás obrátit s žádostí o pomoc
při řešení této nepříjemné situace)
- mechanickým poškozením, neodbornou instalací, zacházením či
obsluhou,
- porušením ochranných pečetí, protiprachové ochrany HDD a
garančních nálepek, pokud na výrobku jsou,
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry
běžným nebo neodpovídají provozním podmínkám stanoveným výrobcem.
- zboží bylo poškozeno živly, nebo výpadkem elektrické sítě
- pokud byly škody způsobeny počítačovými viry,
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v
rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci.
U zákazníkem vybraných a objednaných dílů nezaručujeme
kompatibilitu a zboží z důvodu nekompatibility vyměňujeme pouze po
individuální domluvě. Toto neplatí v případě, kdy si odběratel
kupuje celou sestavu (zde je kompatibilita zaručena) nebo
nekompatibilní komponenty byly navrhnuty přímo prodejcem na základě
korektních informací zákazníka. Právo odstoupení od kupní smlouvy
při on-line nákupu do 14 dnů od převzetí zboží tímto není dotčeno.
Účtování
skladného:
Pokud si kupující nevyzvedne vyřízenou reklamaci do 30 dnů od
obdržení oznámení o ukončení opravy, bude mu účtováno skladné ve
výši 50,- Kč za každý započatý den od ukončení reklamace po její
převzetí kupujícím. O ukončení opravy bude kupující vždy informován
oznámením zaslaným některým z komunikačních prostředků. Pokud si
kupující však zboží nevyzvedne do doby, kdy výše skladného převýší
cenu reklamovaného zboží, bude toto zboží použito na úhradu
skladného.
Odstoupení od smlouvy
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od
převzetí zboží podle platného Občanského zákoníku.
Pokud se tak zákazník rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek
užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým
příslušenstvím poslat zpět na své náklady a k zásilce přiložit
vyplněný reklamační formulář. Prodávající, po obdržení vráceného
zboží, vrátí kupujícímu zpět odpovídající částku předem dohodnutým
způsobem (bankovním převodem, složenkou a podobně).
Upozorňujeme, že v případě navrácení nekompletního produktu je
prodávající oprávněn dle zákona odečíst z vracené částky náklady
nutné na uvedení produktu do prodejného stavu.
Závěrečná
ustanovení:
Prodávající neručí v žádném případě za ztrátu dat, která jsou
obsažena v reklamovaném zboží, kdy kupujícímu se doporučuje tyto
adekvátním způsobem zálohovat mimo reklamované zboží nebo využít
našich
služeb pro zálohování dat.
Máte dotaz? Neváhejte a zeptejte se nás. Kontakty
|